پاورپوینت با موضوع هوشمندي بازار به منظور تعيين استراتژي و برنامه ريزي

پاورپوینت با موضوع هوشمندي بازار به منظور تعيين استراتژي و برنامه ريزي

قبل از خرید حتما توضیحات را کامل مطالعه نمایید

صفحه اصلی
راهنما
محصولات
لیست فروشگاه ها
درباره ما
قوانین
نقشه سایت
تماس با ما

پاورپوینت با موضوع هوشمندي بازار به منظور تعيين استراتژي و برنامه ريزي

10000 قیمت

پاورپوینت با موضوع هوشمندي بازار به منظور تعيين استراتژي و برنامه ريزي

پاورپوینت با موضوع هوشمندي بازار به منظور تعيين استراتژي و برنامه ريزي

 

 

 

 

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 36 اسلاید

قسمتی از متن .ppt :

هوشمندي بازار به منظور تعيين استراتژي و برنامه ريزي

چگونه يک فرايند برنامه‌ريزي استراتژيک کارامد و پايدار ايجاد کنيم؟

هوشمندي بازار چگونه شکل مي‌گيرد؟

چگونه هوشمندي بازار را در تدوين استراتژي و فرايند برنامه‌ريزي  بکار گيريم؟

    جهاني شدن  Globalization
    رشد سرسام آور تکنولوژي- بازار و مديريت کردن 
    افزايش رقابت 
    انفجار اطلاعات
    بدست آوردن مشتريان جديد
    مزيت رقابتي از طريق خلاقيت و نوآوري

 فرايند مستمر استراتژيک براي بکارگيري هوش به منظور ايجاد ارزشهاي استراتژيک براي سهولت در تصميم گيريهاي دراز مدت را هوشمندي استراتژيک گويند.
از ديدگاه فرايندي مي توان هوشمندي استراتژيک را به عنوان بخشي از هوشمندي رقابتي Competitive Intelligence در نظر گرفت.
افق زماني هوشمندي استراتژيک گسترده است و تمام اتفاقات گذشته، حال و آينده را پوشش مي دهد .

تحليل محيط رقابتي فعلي Competitive Environment
پيش بيني محيط رقابتي آينده 
تلاش براي ارائه پاسخ‌هاي فرضي به سوالات واقعي
تعيين و ارزيابي نقاط ضعف داخل شرکت
بکارگيري هوشمندي براي تدوين وپياده سازي استراتژي 
تعيين مواردي که استراتژي به طور کامل پايدار و کارآمد نيست

 منظور از هوشمندي رقابتي CI، ايجاد سهولت در تصميم گيريها از طريق مهيا کردن اطلاعات کسب و کار به شکل کاملآ فعال و آماده کردن اين اطلاعات بطور صحيح و در زمان صحيح است.
    افق زماني CI روي زمان حال متمرکز است و در مواردي اين نگاه به گذشته و آينده نيز تعميم مي‌يابد، به همين دليل براي به کارگيري در سطح استراتژيک کاربرد دارد.

 عبارت هوشمندي بازار Market Intelligence به معني درک محيط کسب و کار در زمان حال با استفاده از فرايندهاي هوشمند براي ايجاد سهولت در تصميم گيري است.

عبارات ديگري مثل تحليل رقبا، تحليل روند تکنولوژي، آگاهي از ذهنيت مشتري هم رديف با هوشمندي بازار است و در زير مجموعه آن قرار مي گيرد.

هوشمندي بازار مترادف با مفاهيمي از قبيل هوشمندي رقابتي CI و هوشمندي کسب و کار BI فرض مي شود.


خرید

پرداخت آنلاین
mouse corsair

دوره استراتژی قدرتمند PTC

299,000 تومان

مشاهده دوره