پاورپوینت با موضوع مثلث استراتژی سیستم های اطلاعاتی

پاورپوینت با موضوع مثلث استراتژی سیستم های اطلاعاتی

قبل از خرید حتما توضیحات را کامل مطالعه نمایید

صفحه اصلی
راهنما
محصولات
لیست فروشگاه ها
درباره ما
قوانین
نقشه سایت
تماس با ما

پاورپوینت با موضوع مثلث استراتژی سیستم های اطلاعاتی

10000 قیمت

پاورپوینت با موضوع مثلث استراتژی سیستم های اطلاعاتی

پاورپوینت با موضوع مثلث استراتژی سیستم های اطلاعاتی

 

 

 

 

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 48 اسلاید

قسمتی از متن .ppt :

مثلث استراتژی سیستم های اطلاعاتی


سيستم هاي CISCO  يكي از اولین سيستم هاي موفق در  استفاده از اينترنت بوده است .

اين شركت ، تكنولوژي هاي ضروري براي انجام كار بصورت اينترنتي را توليد مي كند و از سال 1994 تا سال 1999 بسيار موفق عمل كرده است .

شركت CISCO  به منظور دستيابي به رشد فزاينده و تكميل نقاط قوت خود، استراتژي كسب وكار خرید و تملک شركتها را اتخاذ نموده است. 

تا اکتبر  1999 ، CISCO 43 شرکت را در رشته های مرتبط با اهدافش خریداری نموده است. 

هدف این شرکت این است که:
بزرگترین عرضه کننده تجهیزات مورد نیاز برای 
ساخت، راه اندازی و مدیریت اینترنت باشد.

خرید شرکتها، برای CISCO  ساختارهای انعطاف پذیر، تکنولوژی و افراد خبره فراهم می نماید.
CISCO  نه تنها فروشنده اجزاء اينترنت است، بلكه كسب وكارش را نيز روي اينترنت انجام مي دهد. 

 استراتژی کسب و کارشان بر این اساس استوار است که بهترین شرکت شبکه ای اثربخش را بسازند و بدین منظور، اینترنت را برای برقرار ی ارتباط میان مشتریان، عرضه کنندگان و سهامداران دیگر به کار می برند. 


CISCO از طریق یک سری از صفحات وب با مشتریان ارتباط برقرار می کند که این امر به مشتریان اجازه می دهد تا بتوانند درباره CISCO  بخوانند و یاد بگیرند، محصولاتشان را سفارش دهند و پشتیبانی ها و خدمات را جستجو کنند. 

این روش انجام کسب و کار چندین مزیت دارد:

O به مشتری اجازه می دهد تا روی بخشی از فرایند سفارش کنترل داشته باشد، زیرا آنها می توانند انتخاب کنند و آنچه که را می خواهند دقیقا وارد کنند. 

CISCO دائما در مورد در دسترس بودن محصول و تحویل آن، بدون مداخله هیچ فردی به مشتریان بازخور می دهد. این بدان معنی است که CISCO  می تواند بوسیله پذیرش و مدیریت سفارش الکترونیک، به طور دائمی به سفارش مشتری پاسخ دهد. و این بدان معنی است که پاسخ به مشتری برای CISCO  به نسبت رقبا که پاسخگویی را با مداخله انسان انجام می دهند، کم هزینه تر خواهد بود.

فهرست مطالب و اسلاید ها :

مطالعه موردی

سوالات مطالعه موردي

نكات حاصل از اين مدل

در ادامه بر مدلهای هریک از ابعاد مثلث مروری خواهیم داشت

مرور  اجمالی بر چارچوب های استراتژی کسب وکار

مدل استراتژی های عام

مدل ارزش سهامداری

مدل موانع ورود

مدل منابع نامحدود

مدل فوق رقابت و  چارچوب جدید

هفت S جدید عبارتند از

همکاری در عین رقابت

مرور اجمالی بر استراتژی های سازمانی

معرفی برخی مدلهای استراتژی سازمانی

فهم استرات‍‍ژي هاي سازماني بدين معناست كه به سوالات زير جواب دهيم


خرید

پرداخت آنلاین
mouse corsair

دوره استراتژی قدرتمند PTC

299,000 تومان

مشاهده دوره